هیچکس تنها نیست...


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

هیـــــــــچ کس تنها نیـــســـت... ارواح عمــــــــــــت

 

 

LLLOL    LOL  LOL   LOL



نظرات شما عزیزان:

اتوسا
ساعت23:07---11 بهمن 1391
سلام
من نظرارو نمیبینم یا چشای من مشکل داره یا این وبلاگ


اتوسا
ساعت1:55---11 بهمن 1391
بالاخره عمه هرکی ب جز عمه من

ساعت1:54---11 بهمن 1391
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
میگما منم میتونم بیام اینجا متنا و شعرایی ک ب نظرم جالبه بذارم؟؟؟
ی چیز عجیب من هروقت میام نت سرعت عالیه.به وب خودم سر میزنم بعد میام اینجا ارور میده یهو قط میشم.
لابد وب شما نسبت ب من الرژی داره... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اتوسا جان خوشحال میشم مطلب بذاری من توی یه مطلب که گذاشته بودم به دوستان گفتم که بیان مطلب بذارن شما عضو شو بعد من برات فعال میکنم قسمت ارسال مطلب ها بخدا خیلی خوشحال میشم بقیه دوستان هم بیان عضو بشن مطلب زیبا بذارن تو وب من از اول که گفته اینجا خلوتگاه من تنها نیست بلکه مال دوستان عزیزم هم هست سپاس هرکی خواست بگه که قسمت ارسال مطلبش فعال بشه


ساعت16:19---10 بهمن 1391
واژه عشق چه هرز رفته!!!

این روزها هر احساس بی سروپایی راعشق می نامند… ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هانیه؟؟؟آهان احساس بی سرو پا!!!!!!! مرسی خوشحالم میکنی نظر میدی


ساعت1:16---10 بهمن 1391
سلام
واقعا درسته....
ارواح عمت....یعنی عمش نه عمت ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام اتوسا بلاخره ارواح عمش یا عمت یا عمم ههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:8 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com